Saturday, May 2, 2009

Nazatul Syazwana & Nazatul Syazwina l 4 Apr 09 l Kuala Selangor






On that day, aku telah dijemput oleh seorg officemate aku ke rumah beliau untuk majlis akikah kat Kuala Selangor.. ingatkan datang makan ajer.. rupe2 nyer dia suh aku shoot anak dia sekali.. disebabkan kisah disebalik akikah nie unik.. aku shoot gak.. ape yg unik nyer?? FYI, officemate aku nie telah melahirkan bayi kembar Nazatul Syazwana & Nazatul Syazwina.. nk tambah menarik officemate aku pn adalah pasangan kembar gak... nk ditambah-tambah lg menarik.. hubby dia pn adalah pasangan kembar gak.. perrghhh...!! anywhere aku xsempat shoot pasangan2 kembar yg berkait2 nie coz kesuntukan masa.. tp aku dah plan ngan dia utk kumpulkan semua kembar2 tu utk satu photoshoot session... hope it will be realize soon.. anywhere enjoy the pics.. - "From zero to Hero"

0 comments:

Post a Comment