Thursday, December 17, 2009

Shahrol & Yan l 28 Nov 09 l Port Klang


Akhirnyer settle gak satu job yang tertangguh... semalam client dah suh proceed with printing..
selamat la aku dah start cuti seminggu sampai ujung tahun... so ade la masa terluang nk pi wat editing and printing... Anywhere Tahniah to Shahrol & Azean diatas pertunangan anda...!!! nice working with you all... Supporting beb.. lawak pn ade.. "yan masih kah anda ingat tangan anda diatas peha Shahrol..." hihihi... Jika ade silap dah salah harap dimaafi... Thank to Siapa.aku.shah photowork coz sudi membantu aku dlm process pengambaran... xlupe juga adik beradik, sanak saudara dan sahabat handai Yan yg semua nyer sungguh supporting... Terima kasih bebanyak.... Yan... Psssstttt...!!! nk wat Pre-wedding x photo...??? hihih - "From zero to Hero"

2 comments:

siapa.aku.shah said...

bro..bukan siapa.aku.shah photowork..
tp siapa.aku.photoworks.
anyway..gmbr lawa n editing pun x gila sangat..

atukphotography said...

hihihi... alamak bro.. sory bro.. nanti gua kasi adjust balik.. anywhere thank you..

Post a Comment