Wednesday, February 11, 2009

Hafiz & Shida l 8 Feb 09 l Putrajaya





On the same day Majlis pertunangan Suhaily & Fairuz... aku pi Post wedding shooting kat area Putrajaya... aku follow tag Wufi.. dia nie actually start dari pagi... coz pg aku pi tag ngan Budakpiza... so xdpt la join diorg nie pepagi tu... abis ajer shoot ngan budakpiza aku rushing pi tpt wufi lak... aku sempat shoot kat area Kompleks Perbadanan Putrajaya... menarik gak tempat nyer.. banyak pattern2 yang leh di wat art.. aritu ajer ade 3 couple nk kitaorg shoot.. selamat wufi bawak banyak geng2 PS such as Appen, Chikozawa, Buttersln, rrahim, jeme, dan .... sorii geng aku agak pelupe cikit... mane yang aku xsebut tu bg tau aku... aku update balik.. anywhere diaorg nie mmg supporting termasuk pengantin2 nie.. giler fitness tahap gaban.. aku hampir pancit xlarat dah.. dengan panas terik... tp diaorg ni leh slumber ajer shoot lg... for wufi next time ade job roger2 la aku lg.. walaupun gambar2 aku xmenarik n xsharp... tp aku tetap kaki racon... hahahah!!!!

0 comments:

Post a Comment