Tuesday, February 10, 2009

Peugeot 308 Launching

On 29th January 2009 aritu aku pi launching Peugeot 308 kat Shangri laHotel Kuala Lumpur.. Happening jugak event tu.. aku pi atas jemputan Nasim Sdn Bhd.. Keta tu agak cantik gak.. tapi mahal xhinggat dunia nyer... almost RM100K.. Pergghhh... aku xmampu lg.. by the way.. event tu berjalan dengan lancar.. makanan dia sedap gak.. huhuh... VVIP time tu yang datang Dato Seri Najib 'n' En. SM Nasaruddin (Big Boss aku..)... aku suke giler tembak time tu coz lighting cukup menarik xpayah aku pakai speedlite.. rase mcm reporter lak.. Hihih.. abis kasut aku kena pijak ngan reporter2 nie.. hati kena kering beb kalu nk jd reporter coz nk kena dapatkan angle yg menarik.. selamat aku nie kecik.. senang nk selit menyelit.. huhuhu... pas je event tu aku terus gerak balik opis coz kena sambung keje nk close account...

0 comments:

Post a Comment