Tuesday, February 24, 2009

Stobist l 20 Feb 09 l Shah Alam





























Mlm tu aku ngan member2 TT aku layan strobist... Actually aku pn xbape paham sangat pasal benatang nie... Chiko yang wat semua arrangement untuk mlm tu.. yang lain bantai tembak ajer... hihi... tapi ade gak diorg bagi pandangan... Yang turun mlm tu Chikozawa, buttersln, hafifi, eddy, alin, eakan dan aku... Kami mengunakan dua speedlite Nissin dan satu payung untuk wat strobist nie.. Malang sungguh nasib aku... mlm tu lens aku xdapat digunakan sepenuh nyer... Baru aku tau myTammy have its own limitation.. aku menembak xbyk coz kamera aku xleh nk wat autofokus.. maybe low light kot.. gelap sgt tempat tu.. lens aku xleh nk fokus subjek.. letih aku mengodek2.. sampai berpeluh... Anywhere mlm tu.. semua org jd model.. termasukla aku sekali.. Hihih... First time dalam idup aku jd model mcm tu... Rupe2 nyer aku nie berbakat gak jd model... HAHAHA...!! kalu nk tau setup stobist mlm tu leh pi ke http://ahzandesign.blogspot.com/2009/02/strobist-session-with-boys.html ... aku rase malam tu yang berjaya mendapat gambar yang cun2 chiko and eakan ajer kot... yang lain xtaula.. aku punyer mmg xleh blahhhh... TENSIOONN... Anywhere thank to eddy coz bagi pinjam pajung terjun beliau dan buttersln coz gune speedlite.. xlupe gak aku nk ucapkan terima kasih kat geng yang turun mlm tu coz ajar aku pasal strobist... diorg nie mmg supporting.. You guys ROCK... !!!

0 comments:

Post a Comment