Wednesday, February 11, 2009

Suhaily & Fairus l 8 Feb 09 l Putrajaya



On 8th February 2009, aku pi Putrajaya ngan bebudak PS... on that day aku follow dua Tag Along.. Pepagi aku follow Wufi wat outdoor kat area dataran Putrajaya... then around 12.00pm aku follow Budakpiza ade tag untuk majlis pertunangan... walaupn just pertunangan.. aku rase tu la basic paling penting sebelum pi ke arah wedding.. coz wedding kalu silap tangkap gambar.. then gambar hancus... Perghhh.. kesian pengantin beb... Memory diaorg akan hancus sekali ngan gambar2 yang hancus.. tula pasal aku pi tag tunang nie... atleast aku leh belajak something from it... Majlis berjalan lancar... aku n budakpiza xdpt ambik gambar mase time make up coz family diorg nie jenis alim ulamak cikit... so kitaorg terpakse respect client.. by the time nk tunggu dia abis make up kitorg bantai borak ajer... Majlis ambik mase lebih kurang 3 jam rase nyer... aku hampir2 xde idea nk shoot mcm mane... selamat aku ingat kembali tag-tag yang lepas... so aku apply kan ajer mase shoot majlis suhaily nie... Anywhere thank tu BudakpizaPS coz sudi ambik aku tag ngan dia.... Budakpiza.. kalu ade silap salah maapkan la aku ek.. kalu gambar aku xsharp maapkan la coz aku nie still dalam process learning.. hihih

0 comments:

Post a Comment