Sunday, February 8, 2009

jalan-jalan cari pasal @Melaka




to be continue... Kapla penin nk wat blog nie.. godek sane.. godek sini xtau celah mane nk tekan.. anywhere this blog will be continue as soon as possible..

CHECK IT OUT...!!!

A day before Chinese New Year aritu aku ngan arba turun Melaka.. Coz bosan sangat lepak kat umah sampai xtau nk watpe.. so kitaorg decide nak pi jejalan sambil menziarahi kengkawan.. Aku try call chalet n hotel kat area tu before aku pi tapi semua nyer full booked.. Selamat capeles bagi tumpang umah dia siap pakej breakfast lg... Hihih.. Thanks Bro.. adik ko mmg cun sampai rase xnk balik lak... HAHAH!!... Pergerakan kami dari Shah Alam bermula pada pukul 4.30am dan tiba disana lebih kurang pukul 7.00am.. Sampai ajer terus pi A'famosa dengan niat nk ambik sunrise mood.. tapi xkesampaian.. coz sampai kat sana keadaan almost cerah dah.. kami tetap lepak kat situ sampai pukul 9.00am.. Overall perjalanan kami kesana enjoyyy.. walaupn berdua ajer.. yang membuatkan aku sedikit tekanan adalah jalan jemmed.. kitaorg lepak kat Melaka 2 hari 1 malam.. sempat gak la pi "Jonker Walk" tengok Lion dance mlm Chinese New Year siap ade pertunjukan Bunga api lg tepat kul 12.00am.. The next day kitaorg pi pekena "Coconut Shake" kat Pantai Klebang 'n' terus gerak balik lebih kurang pukul 3.00pm.. Sampai Shah Alam ajer aku membute xhinggat dunia nyer... Maybe penat sgt kot.. :) - Credited to arba for the pic of sunrise..

0 comments:

Post a Comment